World thought leaders in High Performance

Markten

Zakelijke Dienstverlening

mindbugs

Naast de financiële dienstverlening, zijn ook veel organisaties uit de zakelijke dienstverlening actief aan de slag gegaan met het HPO-raamwerk. Omdat de HPO-diensten die we aanbieden gebaseerd zijn op wetenschappelijk- en praktijkonderzoek, geeft het deze organisaties onderbouwde richting naar excellent presteren.

We evolueren op basis van geleidelijkheid. Door continu te veranderen zie je de prestaties in de tijd verbeteren.

— Harry Webers - voormalig algemeen directeur van Witteveen+Bos

We ondersteunen o.a. de volgende organisaties in de Zakelijke Dienstverlening op weg naar High Performance:

Hieronder staant de gemiddelde scores per HPO Factor voor de sector Zakelijke Dienstverlening

HPO Factoren HPO Zakelijke Dienstverlening 
Kwaliteit van Management 8,5 7,1
Openheid & Actiegerichtheid 8,5 6,6
Langetermijngerichtheid 8,5 7,2
Continue Verbetering & Vernieuwing 8,5 6,2
Kwaliteit van Medewerkers 8,5 7,0

Waar staat uw organisatie? Wat zijn uw sterke punten en waar kunt u nog verbeteren op de 5 HPO Factoren en de 35 onderliggende HPO Kenmerken?

Het HPO Center verzorgt regelmatig inspiratiesessies, workshops en lezingen rond succesvol samenwerken, prestatieverbetering en High Performance Leiderschap. Naast een diepgaande HPO-diagnose hebben wij nu beschikbaar: het do-it-yourself HPO Insight™ verbeterinstrument. Heeft u interesse, vragen of wilt u meer weten over onze HPO-experts? Neemt u dan contact op met Marco Schreurs (of T. 035-6037007).